Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy - Referent

26.09.2019 Kategoria:

OGŁOSZENIE NR 4/2019

O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM ORAZ
O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Dębica

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze-

Referent

w Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji Gminy Dębica

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Dębica

39-206 Pustków-Osiedle 36 A

  1. Wymagania w stosunku do kandydatów

1) Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Wykształcenie minimum średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań określonych w opisie stanowiska,
  • Dobra znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej oraz obsługą kadrowo-płacową jednostki budżetowej m.in.: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i innych przepisów prawa niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych,
  • Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac

2) Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):

  • Doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego bądź w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS OFFICE (WORD, EXCEL),
  • Dobra znajomość obsługi programu PŁATNIK, portalu sprawozdawczego GUS,
  • Znajomość programu płacowego i programu kadrowego firmy SOFTRES będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych, wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy, pomocniczy, sprzęt medyczny, leki, wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających kontrolę obszaru wodnego,
  • Cechy osobowości: sumienność, staranność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referenta:

1. realizowanie zakładowej polityki zatrudnieniowej, płacowej, szkoleniowej, socjalnej we współdziałaniu z kierownikami działów GOSiR,

2. prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  1. załatwianie spraw związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, m.in.:
    1) przygotowywanie wniosków o organizowanie prac interwencyjnych
    2) sporządzanie umów o pracę,
    3) uwierzytelnianie dla potrzeb działu kopii dokumentów dotyczących spraw pracowniczych,
    4) gromadzenie dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu,
    5) rozpatrywanie spraw zwolnienia pracownika (zgodność z prawem pracy),
    6) dokonywanie uzgodnień z przedstawicielami załogi,
    7) dokonywanie formalności związanych z odejściem pracownika – m.in. wystawianie świadectw pracy,
  1. sporządzanie umów o charakterze cywilnoprawnym, prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  2. organizowanie obligatoryjnych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych i kontrola ważności orzeczeń lekarskich,
  3. organizowanie szkoleń w zakresie bhp i kontrola ich ważności,
  4. przygotowywanie harmonogramów czasu pracy osób pracujących w systemie zmianowym,
  5. prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  6. prowadzenie dokumentacji urlopowej pracowników GOSiR,
  7. prowadzenie dokumentacji związanej z nieobecnością pracowników w pracy,
  8. przyjmowanie i ewidencjonowanie zaświadczeń o czasowej niezdolności do pracy,
  9. niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o nieobecności pracownika na podstawie zaświadczenia lub innych informacji,
  10. prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi, sporządzanie stosownych zawiadomień i zaświadczeń,
  11. sporządzanie list płac pracowników GOSiR na podstawie właściwych dokumentów,
  12. dokonywanie obowiązkowych potrąceń z wynagrodzeń,
  13. naliczanie i wypłata zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
  14. sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
  15. prowadzenie ewidencji wynagrodzeń pracowników GOSiR,
  16. okresowe analizowanie stanu należności pracowników i egze­kwowanie tych należności,
  17. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej wyna­grodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego i potrąceń,
  18. sporządzanie wniosków o zwrot części wynagrodzeń osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych,
  19. sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalnych i rentowych, przygotowywanie zaświadczeń do ZUS, sporządzanie i przesyłanie deklaracji i raportów w programie Płatnik,
  20. prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji podatkowych związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
  21. przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem,
  22. przygotowywanie stosownych upoważnień dla pracowników,
  23. prowadzenie rejestru wydanych upoważnień,
  24. obsługa pracowników w zakresie ich praw i obowiązków,
  25. obsługa pracowników w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  26. występowanie do Dyrektora z wnioskami o nagrodzenie lub ukaranie pracowników działu pracowniczego,
  27. występowanie do Dyrektora z wnioskami o ukaranie pracowników w związku z nieprzestrzeganiem przez nich dyscypliny pracy,
  28. przygotowywanie projektów regulaminów wynagrodzeń, regulaminów pracy oraz projektów innych aktów odnoszących się do działalności GOSiR w sprawach pracowniczych,
  29. sporządzanie informacji do PFRON,
  30. sporządzanie sprawozdań do GUS,
  31. prowadzenie spraw związanych z bhp na stanowiskach pracy, wyposażenie w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej,
  32. kontakt z osobą świadczącą usługi w zakresie nadzoru bhp w jednostce,
  33. organizowanie dokształcania, podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia za­wodowego pracowników,
  34. prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych,
  35. przygotowywanie umów związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych (m.in. umowa o świadczenie usług w zakresie nadzoru bhp, umowa o świadczenie usług w zakresie medycyny pracy, umowa na obsługę prawną),
  36. zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów związanych z działalnością działu (faktury, rachunki, itp.),
  37. nadzór nad pracą sekcji sprzątaczek i ratowników,
  38. regularna kontrola czystości basenu,
  39. uzupełnianie stanu środków medycznych, leków i wyposażenia pływalni, zgodnie z wnioskami ratowników o uzupełnienie wyposażenia, aby był zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
  40. wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez Dyrektora.
  1. Warunki pracy:
    • Praca w Gminnym Ośrodku Sportu i Rekreacji Gminy Dębica, 39-206 Pustków-Osiedle 36A
    • Praca w budynku piętrowym wyposażonym w windę, usytuowanie stanowiska pracy na drugim piętrze,
    • Bezpośredni kontakt z pracownikami i petentami,
    • Praca biurowa, wymagająca koncentracji, wysiłku umysłowego, praca w narażeniu na obciążenia psychiczne, praca przy monitorze ekranowym,
    • Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony. Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą- w przypadku podjęcia zatrudnienia po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nieokreślony,
    • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Wymagane dokumenty:
    • List motywacyjny,
    • CV z dokładanym opisem przebiegu pracy zawodowej,
    • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie-zamieszczony na BIP jednostki,
    • Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    • Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • Podpisane oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
    • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn.zm.),
  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Dębica, 39-206 Pustków-Osiedle 36 A (budynek Kompleksu Basenów „NEMO”) w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta” w terminie do dnia 08 października 2019 r. do godz. 1515  lub za pośrednictwem poczty na w/w adres, przy czym liczy się data wpływu dokumentów do sekretariatu jednostki.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Dębica po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą  z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)

  1. Dodatkowe informacje

1) Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Dębica informuje, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. sierpniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł więcej niż 6%,

2) Dodatkowe informacje na temat naboru na stanowisko pracy można uzyskać pod nr tel. 14 681 85 49 wew. 21,

3) Z kandydatami spełniającymi wymogi formalne przeprowadzana będzie rozmowa kwalifikacyjna. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie – telefonicznie,

4) Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona:

- w Biuletynie Informacji Publicznej,

- na tablicy ogłoszeń Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Dębica,

- na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Dębica.

5) Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy.                                                                                                           

Pustków-Osiedle, dnia 26.09.2019 r.                                                            

       

 

Pliki do pobrania


Zapisano